AvocadoStyle.pl
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    Pełna, dokładna procedura zwrotu jest TUTAJ

    Jednakże, aby ułatwić proces odstąpienia od umowy sprzedaży, prosimy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go skanem/zdjęciem na kontakt@avocadostyle.pl wraz z numerem konta do zwrotu lub wysłać go wraz z towarem na podany adres.

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    Na formularzu znajduje się adres do zwrotu.

    Formularz zwrotu do pobrania: TUTAJ

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia lub inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Co zrobić, aby wymienić produkt?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Co zrobić, aby wymienić rozmiar produktu?

    Cała procedura wymiany towaru (kolor, rozmiar, model) znajduje się pod tym linkiem (TUTAJ)

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej i wysłać zwracany produkt listem poleconym (aby mieć numer listu przewozowego, w razie potrzeby).

    Jeżeli zależy Ci na szybszym dostarczeniu paczki zalecamy wykorzystanie usługi Paczka+. Różnica jest taka, że list polecony jest zawsze awizowany (zbyt duży gabaryt) i odbieramy go z poczty 2 razy w tygodniu, a w usłudze Paczka+ kurier przynosi zwrot / wymianę bezpośrednio do biura.

  • Czy moja paczka już dotarła?

    Pamiętaj, że nasze Biuro dostaje informacje o dostarczeniu z opóźnieniem, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest sprawdzenie numeru nadania paczki u przewoźnika, u którego została nadana. Po dostarczeniu przesyłki mamy 14 dni na wysłanie pieniędzy na Twój numer konta bankowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Staramy się jednakże wysyłać pieniądze szybciej.

  • Kupiłam/em za duży/mały produkt. Co teraz?

    Proponujemy wymianę produktu na większy/mniejszy. Więcej informacji na temat wymiany rozmiaru znajdziesz w zakładce Pomoc ->Zwrot/Wymiana lub na TEJ stronie.

  • Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

    Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Pamiętaj jednak, że tabela jest orientacyjna, jednakże staramy się, żeby odzwierciedlała realne wymiary produktu w stu procentach!

    Rozmiary różnią się w zalężności od producenta, dlatego prosimy nie wybierać tego samego rozmiaru dwóch produktów, tylko dlatego, że w jednym pasuje. Prosimy o sprawdzanie tabelki rozmiarów przy każdym produkcie osobno.

    Jeżeli masz problem z doborem danego produktu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Nasz pracownik pomoże Ci z doborem rozmiaru.

  • Co mogę zrobić, gdy rozmiar produktu okaże się nieodpowiedni?

    Zawsze możesz zwrócić produkt lub wymienić go na inny rozmiar!

    Jeśli nie jesteś pewna/ien, czy rozmiar produktu będzie dla Ciebie odpowiedni, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta – mailowo lub telefonicznie – pomożemy Ci dobrać rozmiar!

  • Nie opłaciłem jeszcze zamówienia? Co mam teraz zrobić?

    Jeżeli wybrałeś/aś przelew natychmiastowy, powinnaś dostać na maila link do płatności. Wejdź w niego i zrealizuj płatność.

    Jeśli wybrałeś/aś przelew tradycyjny, prosimy o wysłanie pieniędzy na numer konta podany w pierwszym mailu, który dostałeś/aś od Nas. Jeżeli nie możesz znaleźć numeru konta prosimy o kontakt z nami poprzez mail.

  • Czy można zapłacić za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jakie są dostępne metody płatności w sklepie?

    Przelew standardowy
    Płatność przy odbiorze - pobranie przy kurierze lub Paczkomacie
    Przelew natychmiastowy – realizowany przez Przelewy24
    Płatność kartą – realizowany przez Przelewy24
    PayPal - realizowany przez system PayPal
    Płatności mobilne - Blik, Apple Pay, Google Pay
    Płatności odroczone PayPo - Kupujesz dziś, płącisz za 30 dni!

  • Wybrałem/am przelew ekspresowy Przelewy24, jednak przelew nie przeszedł. Co mam zrobić teraz?

    Jeśli to był jakiś prosty błąd, prosimy zrealizować zamówienie od początku i spróbować opłacić ponownie.

    Jeśli zaś za drugim razem pojawi się błąd sugerujemy, aby zadzwonić na infolinię Przelewy24.pl w godzinach 8:00-24:00 pod numerem (61) 642 93 44 i podać jak najwięcej szczegółów np.:
    1) W którym momencie wystąpił problem.
    2) Czy został wyświetlony kod błędu (jeśli tak, to jaki?).

    W trakcie rozmowy telefonicznej BOK Przelewy24 jest w stanie pomóc rozwiązać problem.

    Ostatecznym rozwiązaniem jest kontakt z naszym działem obsługi klienta, poinformowanie o problemie i zmianie formy płatności na przelew normalny lub za pobraniem.

  • Czy przelewy ekspresowe są bezpieczne?

    Oczywiście! Przelewy ekspresowe oraz płatności kartą są realizowane przez Przelewy24, który jest jednym z najbardziej bezpiecznych operatorów płatności online.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Prowadzimy tylko sklep internetowy, dlatego też odbiór osobisty jest niemożliwy.

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), a także odbiór w paczkomacie.

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz (TUTAJ)

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Zależy mi na czasie. Jaka forma dostawy będzie najszybsza?

    Najszybszą opcją będzie płatność natychmiastowa oraz opcja kuriera lub wysyłka zza pobraniem. Staramy się, żeby każde zamówienie zostało zrealizowane tego samego dnia lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

    Prosimy również zamieścić w notatce informację, na kiedy dana przesyłka musi zostać dostarczona.

    Jeśli pojawią się jakieś komplikacje z terminem wysyłki, dostępnością produktu – niezwłocznie poinformujemy Ciebie telefonicznie!

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Czas realizacji zamówienia jest zależny od producenta. Większość produktów dostępna jest od ręki i wysyłane są tego tego samego, lub kolejnego dnia.

    Niektóre produkty robione są indywidualnie na zamówienie i okres realizacji wynosi do 7 dni roboczych. Aby pomóc Ci z określeniem ile będziesz czekał/a na dany produkt, przygotowaliśmy specjalną tabelkę z okresem realizacji, którą znajdziesz TUTAJ.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

    W takiej pilnej sytuacji, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem (mail, telefon), który określi czy zamówiony towar jest możliwy do wysłania tego samego dnia.

Dział obsługi klienta


tel: 71 307 87 77
email: kontakt@avocadostyle.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 9:00 - 15:00


Adres firmy:
Avo Corp. Tomasz Kwiatkowski
Krakowska 39 lok. 173
50-424 Wrocław

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Zapisz się na newsletter i zgarnij 10% rabatu na pierwsze zakupy!
Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami w naszym sklepie!

Z okazji Mikołajek 20% rabatu na wszystko! Kod: MIKOLAJ ❄️

Nife

Produkty: 104

Ażurowa sukienka ze stójką Ażurowa sukienka ze stójką
Producent: Nife
Dodaj do listy życzeń
Cena: 239,00 zł
zobacz więcej
Elegancka bluzka z bufkami Elegancka bluzka z bufkami
Producent: Nife
Dodaj do listy życzeń
Cena: 139,00 zł
zobacz więcej
Elegancka sukienka ze stójką Elegancka sukienka ze stójką
Producent: Nife
Dodaj do listy życzeń
Cena: 179,00 zł
zobacz więcej

Miłość w modowej odsłonie - o kobiecej i nowoczesnej marce Nife

Wszystko zaczęło się od miłości. Tej prawdziwej, pomiędzy kobietą i mężczyzną oraz tej wartościowej, do kanonów obowiązujących w modzie. Tu wszystko odkrywane jest z niezwykłą wzajemnością. Nie ma miejsca na zgrzyty. Każdy detal to harmonia piękna, spójności, ponadczasowej klasyki i delikatnej ekstrawagancji. Nife, marka promująca wizję Soft Office, powstała w 2009 roku. Założona przez małżeństwo - Sylwię i Michała Ciekot podbija serca indywidualistek, które pomimo podążania za aktualnymi trendami, poczuwają się do odpowiedzialności promowania tego, co proste, przejrzyste i uniwersalne.

Dziś prezentujemy Ci niezwykły opis, z którego dowiesz się więcej o samej marce, o tym do kogo jest skierowana i o tym, dlaczego z miłości rodzą się najciekawsze modowe wartości. Stworzyliśmy TOP 5 pytań, których nie zawahamy się użyć podczas kreacji inspirującego opisu!

AvocadoStyle: Cześć, witajcie! Przechodząc od razu do konkretów, chcemy się dowiedzieć, w jaki sposób powstała marka, skąd się wziął pomysł na kreację Waszej markę?

Nife: Marka powstała w 2009 roku i została stworzona przez małżeństwo - Sylwia i Michał Ciekot. Prowodyrką była Sylwia - miłośniczka mody, stylu i klasyki.

AvocadoStyle: Jaka jest misja, wizja Waszej firmy?

Nife: Wizję firmy nazwaliśmy Soft Office – myśl przewodnia kształtująca każdą kolekcję. Oznacza ona, iż misją marki jest tworzenie mody biurowej ożywionej kolorem, oryginalnym printem, nietuzinkowym dodatkiem. Pragniemy wychodzić naprzeciw kanonowi dress-code'u, jednocześnie przełamując stereotyp nudnej stylizacji do biura.

AvocadoStyle: Do kogo skierowana jest Wasza marka?

Nife: Do kobiet, które pracują lub uczą się i pragną odpowiedniego outfitu do biura lub na uczelnię.

AvocadoStyle: Skąd czerpane są inspiracje przy tworzeniu nowych kolekcji?

Nife.pl: Inspiracjami kolejnych kolekcji jest wszystko - natura, trendy popkulturowe, moda epok minionych.

AvocadoStyle: Czym wyróżnia się marka na tle innych firm?

Nife: Marka w całości tworzona jest w Polsce - od idei, przez szycie i sprzedaż. Procesem kreacyjnym zajmuje się nasza wieloletnia projektantka, a gotowe projekty krojone i szyte są przez doświadczone krawcowe.

AvocadoStyle.pl: Dziękujemy za niesamowitą historię i wirtualne spotkanie. Było przemiło i szalenie inspirująco!

Przeglądając nowości Nife, widzimy przede wszystkim bezbrzeżny szyk i klasę. Każda stylizacja, każdy element garderoby jest pełen kobiecości. To ukłon w stronę prostoty i harmonii. Nife świetnie balansuje pomiędzy tym, co ponadczasowe a modne. Wystarczy zwrócić uwagę na formę ubrań, która pięknie podkreśla subtelne wzory i tonacje kolorystyczne.

Klasyczne i modne sukienki Nife - piękna kolekcja ukłonem w kierunku kobiecości!

Na pewno jesteś ciekawa, co nam najbardziej przypadło do gustu. Bez cienia wątpliwości odpowiadamy sukienki marki Nife! Te klasyczne, o długości midi faktycznie świetnie dopasowują się do odgórnie narzuconego office dress code. Modele proste, na grubych ramiączkach wspaniale wyglądają w towarzystwie lekko oversizeowej marynarki. Uważamy, że prosta i wysublimowana sukienka to idealna alternatywa dla spodni i spódnicy. Nie musimy spędzać długich godzin przed szafą, aby skomponować zestaw idealny.

Sukienki z kolekcji Nife komunikują się ze światem zewnętrznym, opowiadają historie. Kunszt prostej formy i delikatnych zdobień to nasz faworyt wśród modnych wartości. Kreacja sama w sobie jest ozdobą. Pragnie jedynie skrajnie harmonijnych dodatków, dzięki czemu cała stylizacja przemawia donośnym głosem - “Jestem kobietą i dobrze mi z tym!”

Kolekcja w wydaniu Soft Office - eleganckie bluzki i ponadczasowe spódnice

Nife jako marka udowadnia, że tworzenie zestawów ponadczasowych ma moc. Wychodzi naprzeciw trendsetterkom, konkretnym bizneswoman, które chcą zaoszczędzić czas i jednocześnie wyglądać modnie. W kolekcji znajdują się propozycje eleganckich bluzek i pięknych spódnic, tworzących duet doskonały. Subtelny top i rozkloszowana czy ołówkowa spódnica to funkcjonalna baza dla office dress code. Jak zostało wspomniane w wywiadzie, kolekcje Nife skierowane są do kobiet, które uczą się i pracują.

Wiemy, że sam oficjalny dress code jest bardzo stonowany, nudny i po prostu zwyczajny. Marka Nife postanowiła przełamać ten stereotyp. Wśród bluzek i spódnic dostosowanych do mody biurowej królują ożywcze tonacje kolorystyczne, przyciągające wzrok postronnych obserwatorów. Nife przywiązuje także ogromną uwagę do detali. Każda zakładka spódnicy, dziewczęcy plis, czy delikatne marszczenie to opowiedziany na nowo styl i szyk nowoczesnej kobiety.

Czego więc chcieć więcej? My na pewno pragniemy poznać kolejne, niezwykłe kolekcje Nife, a Ty?

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl