Płatności odroczone PayPo
Kupujesz, ale nie płacisz! Bo płacisz później, nawet za 30 dni.
Wystarczy, że wybierzesz usługę Przelewy24/PayPo w naszym sklepie, podczas wybierania płatności przy składaniu zamówienia.
Korzyści:
- Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwrot swoich pieniędzy.
- Widząc świetną okazję czy promocje, która kończy się niebawem, nie musisz martwić się o brak środków na swoim koncie, ponieważ - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na uregulowanie płatności na podane konto bankowe w umowie.
- Jesteś objęty Gwarancją Kupującego - jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
- Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.
- Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni na spłatę bez dodatkowych opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wydłużyć czas spłaty o kolejne 30 dni za drobną opłatą lub wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.
Wszystko na temat PayPo:
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.
5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie. Pamiętaj jednak, aby przestrzegać regulamin sklepu.
Więcej informacji o PayPo:
+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
www.paypo.pl